Zyski

Przedsiębiorco rozpoznawalność firmy to Twój zysk. Ta inwestycja się opłaca.

Twój wizerunek to poczęstunek dla klienta.
To Ty kształtujesz jego potrzeby.

Zainwestuj w markę.
Klienci nie kupują produktów,
nabywają marki.

Aż 9-ciokrotny wzrost sprzedaży zanotował producent ciastek Botanical
Bakery w ciągu dwóch lat. Za tym sukcesem stoi bardzo udany rebranding.

źródło: www.risingabovethenoise.com

Odpowiednio wypromowana marka stanowi zazwyczaj 10-30% wartości przedsiębiorstwa,
ale może to być nawet ponad 200% jak w przypadku marki Playstation.

źródło: Sikorska Monika, Uchwycić nieuchwytne – sprawozdanie finansowe a marka jako
kategoria wpływając na wartość przedsiębiorstwa.

Sklep internetowy Boxhill zmieniając swój wizerunek oraz UX strony uzyskał
wzrost zamówień o ponad 450%! Wynik godny pochwały.

źródło: www.bigcommerce.com