Mamy ten sam wspólny cel – kreować, rozwijać się i zarabiać.
Pragniemy zdobywać, pragniemy wygrywać. Łączy nas tak wiele. Dlatego potrzebujemy siebie, aby efektywnie konkurować we własnej przestrzeni wolnorynkowej. A do tego niezbędne jest zaufanie – podstawa dobrze prosperującego biznesu.
Zaufanie wynika ze wzajemnego szacunku, poważnego traktowania pracy każdej ze stron. Każdego dnia marzymy o tym aby szanowano nas wiedzę, doświadczenie, kompetencje, osiągnięcia, plany, marzenia, za nasz kapitał wypracowany przez lata pracy.
Doceniaj przedsiębiorco kapitał swojego zleceniobiorcy!
Szanuj zleceniobiorco kapitał swojego zleceniodawcy!
Zleceniodawco, zleceniobiorco: nie zaniżaj stawek, nie zgadzaj się na niskie stawki.
Powiedzenia „jak praca taka płaca” jest odpowiednikiem „jak płaca taka praca” i wpływa na końcowy efekt dzieła. Koniecznym warunkiem powodzenia projektu jest… zaangażowanie się, wykorzystanie pełnych możliwości, satysfakcja ze współpracy. Wpływa na nie godziwe wynagrodzenie.
Kluczowe czynniki owocnej współpracy:
Terminy – Informacja zwrotna – Decyzyjność –Wynagrodzenie
Kodeks Dobrych Praktyk
- W działalności biznesowej korzystam z usług profesjonalnych projektantów, dzięki temu wiem, że moje projekty prezentują wysoki poziom i zwiększają zyski mojej firmy. W działalności biznesowej korzystam z usług profesjonalnych projektantów, dzięki temu wiem, że moje projekty prezentują wysoki poziom i zwiększają zyski mojej firmy.
- Współpracując z projektantem wymagam, ale również obdarzam zaufaniem.
- Wykonanie projektu zlecam odpowiednio wcześnie, bo wiem, że dzięki temu będzie on dobrze przemyślany, dopracowany, lepszy.
- Z projektantem współpracuję zawsze w oparciu o umowę i odpowiednio wynagradzam, szanując lata doświadczenia, umiejętności i duży wpływ dobrego projektu na wyniki finansowe mojej firmy.
- Pamiętam, że o jakości i cenie projektu nie świadczy stopień jego skomplikowania. Dobry projekt to zazwyczaj prosty projekt.
- Dbam o spójny wizerunek mojej firmy, pamiętając, że elementy takie jak logo, szyld, produkt, opakowanie, papier firmowy, plakat, wizytówka itd. powinny współgrać ze sobą stylistycznie i koncepcyjnie. Dzięki temu moja firma stanie się lepiej rozpoznawalna i łatwiej będzie mi budować jej markę.
- Dbam o przestrzeń publiczną, architekturę, symbolikę miejsca, nie zanieczyszczając krajobrazu przeskalowanymi, nieestetycznymi i niedopasowanymi szyldami, plakatami, czy banerami. Nie chcę, żeby moja firma była uciążliwa dla społeczeństwa.
- Szanuję drugiego człowieka i nie zlecam obraźliwych, nieetycznych reklam.
- Opracowując nowy produkt pamiętam, że w pierwszej kolejności powinien on dobrze służyć jego użytkownikowi, rozwiązując drobne bądź większe problemy życia codziennego, powinien być trwały i bezpieczny. Takiego nastawienia wymagam także od pracującego nad nim projektanta.
- Szanuję środowisko i jego dobro mam na uwadze, zamawiając materiały graficzne, opracowując produkt, czy opakowanie.