Ten artykuł będzie brzmiał jak sponsorowany. Ale sponsorowany nie jest (poza jedną otrzymaną paczką pysznego, zielonego curry z pokrzywą). Piszemy go z autentycznej fascynacji młodą firmą z Kielc, która w kilka lat zawojowała światowy rynek liofilizowanych posiłków dla podróżników i sportowców.
LYOFOOD wyodrębniło się z rodzinnego przedsiębiorstwa z Daleszyc, które od ponad 20 lat produkuje żywność liofilizowaną, głównie na potrzeby przemysłu spożywczego. Światowe rynki zdobyło deklasując konkurencję, wyróżniając się jakością posiłków oraz wzorcową strategią wizualną.
The Outdoor Industry Award 2013, Outdoor Editor’s Choice, finalista ISPO Brandnew, nominacja do II Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych, wreszcie wybór Laury Godek- Miąsik, kreatywnej właścicielki, do grona najbardziej utalentowanych Europejczyków przed 30-tką (m.in. obok Adele i Emmy Watson), to dowody, że moja fascynacja nie jest tylko subiektywnym wrażeniem.